ROSHANGARAN ______________________

ROSHANGARAN ______________________

امیرالمؤ منین علی علیه السّلا م می فرمایند:اگر چشم بینا داشته باشید حقیقت را نشانتان داده اند،اگر هدایت می طلبید شما را هدایت کرده اند ، اگر گوش شنوا دارید حق را به گو شتان خواندند...Roshangaran islamic movement
ROSHANGARAN ______________________

ROSHANGARAN ______________________

امیرالمؤ منین علی علیه السّلا م می فرمایند:اگر چشم بینا داشته باشید حقیقت را نشانتان داده اند،اگر هدایت می طلبید شما را هدایت کرده اند ، اگر گوش شنوا دارید حق را به گو شتان خواندند...Roshangaran islamic movement

اسناد لانه جاسوسی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ با پیروزی انقلاب مردم ایران و سقط رژیم شاهنشاهی در ایران کشور آمریکا به رفتار خصمانه خود علیه ملت ایران ادامه داد و محمدرضا شاه که از کشور گریخته بود به آمریکا برد.


بلوکه دارایی های ایران و حمایت از شاه و مقابله با انقلاب باعث شد تا 13آبان ماه سال 1358 دانشجویان پیرو خط امام(ره) با تسخیر سفارت این کشور در ایران به رفتار خصمانه آمریکا پاسخ دهند.

با سفارت اسناد زیادی به دست آمد که نشان می داد سفارت این کشور در ایران یک مرکز جاسوسی به معنای دقیق کلمه بوده است نه یک سفارت خانه با عملکرد معمول دیپلماتیک. بعد از گذشته مدتی اسناد به جا مانده در این لانه جاسوسی مدون شده و منتشر شد.

رهبر انقلاب با تشویق جوانان به خواندن اسناد لانه جاسوسی فرمودند:«جوانهای عزیز! اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بگیرید و بخوانید، دانشجویانی که آنجا را گرفتند و فهمیدند که لانه جاسوسی است با زحمت زیاد آن را استحصال کردند اینها نشان میدهد که آمریکاییها در هنگام اوج نهضت و پیروزی انقلاب دائم درحال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده‌اند؛ آمریکا این است. »
 
 متن کامل اسناد لانه جاسوسی +دانلود
علاقه مندان می توانند متن کامل این اسناد را که پیش از تسخیر لانه جاسوسی نابود شده و با زحمت زیاد دانشجویان وقت استحال شده، به صورت رایگان دانلود نمایند.

1.دانلودسری اوّل

  2  .دانلود سری دوم   

3.دانلود سری سوم  

   4.دانلود سری چهارم

دانلود سری پنجم5

دانلودسری ششم6

دانلودسری هفتم7

    8.دانلود سری هشتم  

9.دانلودسری نهم

      10.دانلودسری دهم

11.دانلودسری یازدهم


www.mashreghnews.ir


محورشرارت ،پرواز655

---------------------------------------------------------------------------

بازخوانی حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران


حمله ناو آمریکایی "وینسنس" در 12 تیر 1367 به هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران که منجر به شهادت 290 سرنشین این هواپیمای مسافربری از جمله 57 کودک زیر 12 سال شد، درحافظه تاریخی ملت ایران همیشه باقی خواهد ماند.
هواپیمای ایرباس 300 متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از تهران عازم دبی بود ( تهران-بندر عباس-دبی ) در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست و طبق برنامه پیش‌بینی شده قرار بود این هواپیما با شماره پرواز 655 با دویست و نود سرنشین در ساعت 10 صبح به مقصد دوبی پرواز کند.
این هواپیما با 15دقیقه تأخیر در ساعت 10:05 روز 12 تیر سال 1367 از برج مراقبت فرودگاه بندرعباس تقاضای پرواز کرد، مدت پرواز تا دوبی 30 دقیقه و حداکثر 14 هزار پا تعیین شد.
در ساعت 10:17 دقیقه، هواپیمای ایرباس 300 به پرواز درآمد. دقایق نخستین پرواز و مراحل اوج‌گیری تا ارتفاع 12 هزارپایی مطابق طرح پرواز انجام شد و خلبان به طور پیوسته با برج مراقبت فرودگاه بندرعباس و مرکز کنترل راههای هوایی ایران و امارات تماس داشت.
چند لحظه پیش از ورود هواپیمای ایرباس 300 به منطقه کنترل هوایی امارات، در محلی به نام «مولبیت‌»، خلبان به مرکز کنترل هوایی کشور اطلاع داد که قصد دارد به 14 هزارپایی صعود کند.
خلبان ایرباس ایرانی نمی دانست که ناخدا "ویل راجرز" فرمانده ناو آمریکایی وینسنس (ساعت 10:22) فرمان آتش را به سوی پرواز 655 ایرانی صادر کرده است ودقایقی بعد با صدور فرمان هواپیمای ایرباس از صفحه رادارهای زمینی محو می شود.
با مفقود شدن هواپیمای ایرانی برج مراقبت فرودگاه بندرعباس، در تماس با دوبی، پیگیر سرنوشت پرواز 655 شد ولی آنها نیز اظهار بی‌اطلاعی کردند.
ستاد تأمین استان هرمزگان وضعیت اضطراری اعلام و فعالیت خود را آغاز کرد.
با شناسایی دقیق محل سقوط هواپیمای مسافربری ، چرخبالها و شناورهای ایران به موقعیت 26و42 عرض شمالی و56 درجه و3 دقیقه طول شرقی منتقل شدند.
پس از این واقعه، مقامات آمریکایی که همواره مدعی دفاع از حقوق بشرند، اعلام کردند که یک فروند هواپیمای اف 14 جمهوری اسلامی ایران را هدف قرارداده‌اند.
با روشن ‌شدن نوع هواپیما، آمریکاییها ادعا کردند که در این مورد مرتکب اشتباه شده‌اند.
شواهد بعدی، بی اساسی ادعای آمریکاییها را کاملا به اثبات رساند.
سپس مقامات نظامی آمریکا در ادعای بی اساس دیگری مدعی شدند هواپیمای ایرباس در خارج از دالان هوایی پرواز می‌کرده است.

کاپیتان کارلسون، فرمانده سابق ناو سایدز در این مورد معتقد است که ایرباس ایرانى علاوه بر علائمى که مبنى بر غیرنظامى بودن خود مى‌فرستاده با سرعتى کم در حال اوج گرفتن بود و حتى اگر در چنین شرایطى نیز آن را به عنوان یک جت اف 14 شناسایى مى‌کردند باز من تردید دارم که یک هواپیماى اف 14 می‌توانست تهدید سطحى را متوجه ناو وینسنس یا سایدز یا هر شناور دیگرى کند.
وی گفت: اپراتور‌هاى رادار ناو هواپیمابر فورستال نیز هواپیماى ایرانی را به عنوان یک هواپیماى بازرگانى شناسایى کردند.
جت‌هاى جنگنده اف 14 مستقر بر روى ناو فورستال مى‌توانستند در صورتى که کاپیتان راجرز درخواست مى‌کرد، با شناسایى چشمى هواپیماى ایرانى از فاصله نزدیک از غیرنظامى بودن آن اطمینان حاصل کنند، ولى زمان براى این کار هم سپرى شد.
در راستای رد ادعای مقامات آمریکایی که خدمه ناو وینسنس به اشتباه هواپیمای ایرباس 300 را جنگنده اف 14 تصور کردده اند نیز تعدادی از مقامات آمریکایی که دست‌اندرکار مسائل صنعتی و نظامی بودند ‌پرسیدند که چگونه هواپیمای اف-14 می‌تواند خطری برای ناو «وینسنس» (vincennes) تلقی شود؟
هواپیمای اف - ‌14 که پیش از پیروزی انقلاب به ایران تحویل شده است، از جنگ افزارهای هوا به هوا است که از امکانات محدود حمله به زمین بهره می‌برد. در ماموریت حمله به زمین یا سطح، جنگ افزارهای هواپیما عبارتند از توپ ‌20 میلی‌متری ام -61، با تعدادی بمب‌های غیر هدایت شونده.
سیستم «ایجیز» قادر به دفاع از ناوگان های دریایی به عنوان سپر دفاعی است و می تواند همزمان چند هدف را کشف و رهگیری کند و پیشرفته‌ترین سیستم راداری، برای اکتشاف و رهگیری، در تمام جهان محسوب می شود به نحوی که برخی از کارشناسان نظامی آن را متعلق به جنگ جهانی سوم می‌دانند.
با این حال این سوال مطرح است که چگونه مدرنترین سیستم راداری جهان قادر به تشخیص یک هواپیمای ایرباس از اف - ‌14 نبوده است.
هواپیمای مسافربری ایرباس از نظر حجم، شکل، اندازه و توانایی پرواز کاملاً با هواپیمای f-14 متفاوت است.
از طرفی با توجه به ارتباط کلامی و ارتباط ناوبری هر هواپیمای بازرگانی و مسافربری، ناو آمریکایی می‌توانست به راحتی با شنیدن مکالمات خلبان به ماهیت هواپیمای مسافربری پی‌ببرد.
قطعات متلاشی شده هواپیما و اجساد سرنشینان آن در سطح وسیعی از آب‌های سواحل جنوبی جزیره هنگام، درست در داخل آب‌های ایران نیز نشان می دهد که این محل کاملا زیر مرکز دالان هوایی بین‌المللی بندرعباس دوبی (آمبر56) قرار دارد و هواپیما درست در مسیر پیش‌بینی شده درحال پرواز بوده است.
چهارسال بعد روزنامه «نیویورک تایمز»، در گزارشی که حاوی چندین نکته تازه بود نوشت: ناو وینسنس در آب‌های فلات قاره ایران بوده است نه در آب‌های بین‌المللی و پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در آن زمان بر این حقیقت سرپوش گذاشته است.
متعاقب این اقدام غیر انسانی ناو آمریکایی، روز 14 تیر 1367 جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به رئیس شورای امنیت خواستار تشکیل جلسه فوری شورا برای رسیدگی به موضوع شد.
شورای امنیت فقط با صدور قطعنامه ای از هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری و غیر نظامی ایرانی در پرواز برنامه ریزی شده بین المللی 655 را با 290 سرنشین به وسیله موشک ناو جنگی ایالات متحده َآمریکا ، ابراز تاسف کرد.
جمهوری اسلامی ایران علاوه بر شورای امنیت و شورای ایکائو، شکایت خود را در دیوان بین المللی دادگستری لاهه نیز مطرح کرد.
تشکیلات تخصصی سازمان ملل متحد یعنی ایکائو (سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی) نیز از مسائل سیاسی دور نماند و به جای بررسی فنی و ارائه طریق به شورای امنیت به ابراز تأسف و تسلیت به بازماندگان این حمله ناجوانمردانه بسنده کرد.
با اثبات عمدی بودن این جنایت آشکار و غیر انسانی نه تنها هیچ‌کدام از خدمه ناوجنگی وینسنس تحت پیگیرد قرار نگرفتند بلکه فرمانده این ناو در پایان خدمت خود برای هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرانی و متلاشی کردن 290 تن از سرنشینان این هواپیما، مدال گرفت.
منبع:www.irdiplomatic.com
----------------------------------------------------------------------------





www.rasekhoon.net

چندنکته
1.ناو وینسنس جزو پیشرفته ترین ناوهای زمان خود بود و ادعای افسران آمریکایی مبنی بر اینکه نتوانسته اند تشخیص دهند که هواپیما نظامی است یا مسافربری دروغ است.
2.پرواز هواپیما بر فراز خلیج فارس با اطلاع کشور مبدأ و کشور مقصد و یگان های نظامی مستقر در منطقه صورت می گیرد .مضاف برآنکه هر هواپیما در مسیر مشخص وبسیار دقیقی پرواز می کند . پرواز هواپیماها شبیه حرکت خودروها روی جاده نیست که هر کدام در مسیر دلخواه حرکت کنند.هرگونه تغییر مسیر احتمالی هم با اطلاع و هدایت برج های پرواز صورت می گیرد.اگر اینگونه نباشد هر روز باید شاهد تصادفات هوایی باشیم.
3.روزانه تعداد زیادی هواپیما ی مسافربری از این منطقه عبور می کنند.اگر قرار باشد هر روز ناو های آمریکایی اشتباه کنند طبیعتاً باید روزانه شاهد سرنگونی چند هواپیما ی مسافربری باشیم!
4.یگانهای نظامی با فرکانس خاصی با جنگنده ها و هواپیماهای نظامی و ترابری مکالمه می کنند.این فرکانس با فرکانس هواپیمای مسافربری تفاوت دارد.این تفاوت فرکانس یکی از راههای تشخیص نوع هواپیماست.
5.ارتفاع پرواز هواپیماهای مسافربری با هواپیماهای نظامی متفاوت است و یکی از راههایی که متصدی رادار در تشخیص نظامی یا غیر نظامی بودن هواپیما به کار می گیرد ارتفاع پرواز است.مضاف بر آنکه جنگنده ها به خاطر سبکی و جثه کوچک امکان مانور زیادتری نسبت به هواپیماهای پهن پیکر مانند هواپیماهای مسافری دارند.
6.چرا پس از آنکه امریکایی ها متوجه شدند که به هواپیمای مسافری حمله کرده اند و غیرنظامیان را قتل عام کرده اند در کمال وقاحت به فرمانده ناو مدال شجاعت دادند؟!

وصیت نامه

بسم اللّه الرحمن الرحیم

لاحول ولا قوة الّا باللّه العلی العظیم

اینجانب حمید کمان بدست شهادت می دهم که خدایی جز خدای یگانه نیست و حضرت محمّد صلوات اللّه علیه پیامبر اوست و امیرالمؤمنین علی علیه السّلام ولی خدا و امام من است و شهادت می دهم که دوازده امام برگزیده، امامان برحقند .

خداوند را بواسطه نعماتش  شکر می کنم و از اینکه از نعمات بی دریغ او آنچنان که باید درست استفاده نکردم از او عذرخواهی می کنم.

حقیر از تمام کسانی که به نوعی به آنها ظلمی کرده ام حلالیت طلب می کنم و امیدوارم که بنده را ببخشند و از تمام کسانی که به من لطف داشته اند تشکّر می کنم و تمام  کسانی را که به نوعی به بنده ظلم کرده اند می بخشم

چنانچه منع شرعی و قانونی وجود نداشته باشد بنده رضایت دارم که اعضای بدنم به نیازمندان اهدا شود/

حمید کمان بدست

آخرین ویرایش  1396/10/5

Last will

In the name of Allah, the beneficent the merciful

I, Hamid Kamanbedast testify that there is no goddess except the unique God and Prophet Muhammad (PBUH) is his Prophet. Amir Al-momenin Ali (PBUH) is a friend of God and my Imam. I also testify that the selected twelve Imams are rightful

I thank God for his blessings and apologize him as i have not correctly used his excessive blessings

I ask all those whom i somehow oppressed to forgive me and i hope that they forgive me

I thank all those have done me a kindness and i forgive all those who have somehow oppressed me

If there is no legitimate and legal obstacle , i hereby declare my consent to donate my body members to those who need them

The last version was edited in



رشدمعنوی2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...